بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خبرورزشی این روزها عجیب محبوب استقلالی ها شده!

امروز در در قسمت نوستالژی روزنامه خبر ورزشی عکسی از دوران بازی علی دایی قهرمان افسانه ای فوتبال ایران!!! انداخته و زیرش نوشته اند که بنا بر روایتی امروز تولد علی دایی بوده و بابت این روز بهش تبریک می گوییم!
بعد در ستون سوژه های وطنی عکسی از جواد نکونام و محمد نصرتی در حال بازی عمو زنجیرباف انداخته و نوشته خوشحالی بازیکنان تیم ملی در اردوی تمرینی بخاطر دعوت نشدن سید مهدی رحمتی بوده و اگر کروش می دونسته که با عدم دعوت رحمتی  فضای تمرینی اردوی تیم ملی اینچین شاد و پر نشاط میشه، زودتر از اینها از قید رحمتی رو میزده!
در جای دیگر این روزنامه هم نوشته شده اگر بخواهیم میانگین سن بازیکنان تیم ملی را بگیریم و سن جواد نکونام بابا بزرگ که در شناسنامه متولد 59 ولی در اصل متولد 58،57 هستش ......
منظور در دو جای روزنامه به تاریخ تولد دو بازیکن فعلی و قدیمی تیم ملی اشاره کرده اما بازهم عقده ای ها از سید مهدی رحمتی حرفی به میان نیاوردند!
بله ...باید بهترین و پرتیراژ ترین روزنامه ورزشی ایران با آبی نویسانی چون فرهاد اشراقی،آرتین زهرابی جای خوبی در میان هواداران استقلال باز کرده باشد!



نظرات شما عزیزان:

فروشگاه شارژ امید
ساعت23:56---14 بهمن 1391
سلام سلام سلام
خوبی وبت که عالیه خوشم اومد سلیقت خوبه
من مزاحمت شدم که بگم یه فروشگاهی دارم واسه خرید انلاین شارژ اگه دوست داری گوشی موبایلتو شارژ کنی همینجای که نشستی بیا این سایت و با کارت بانکی خودت همین الان گوشیتو شارژ کن به امید دیدارت
اینم ادرسشه
WWW.OCHARG.IR


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,رسانه های کینه ی,خبرورزشی,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com